martes, 22 de agosto de 2006

Xino-xano



Bienvenidos a mi espacio sideral



Moltes vegades les coses s'han d'agafar amb calma.
És el moment de tornar a començar i endreçar una mica les coses.
He estat durant aquests dies aprenent de la manera com jo ho faig, llençant-me a la 'piscina'.
He anat superant diferents estadis i penso que és el moment d'anar més a poc a poc i posar fil a l'agulla de cara als propers dies.
Aquesta serà la meva pàgina d'inici, per on sortirè en diferents direccions, algunes d'elles ja perfilades i altres per perfilar.
He obert espais de creació i altres on vaig anotant els meus recors.
He conegut moltes altres expresions i maneres de veure les coses i d'explicar-les. He trobat algú que manté un seguiment del que vaig fent i altres que jo segueixo.
Ha estat la gran descoberta d'aquest estiu. El mitjà on puc esperar que pot ser algú mirarà allò que estic intentant fer. Em motiva quan algú que no coneix de res s'ho mira i em fa saber que pensa. M'agrada entrar i escriure comentaris en els llocs d'altres.
Em distreu força anar seguint alguns camins i gaudir de les troballes.
És un allau d'informació. Serà qüestió d'agafar la rosa dels vents i llençar-se de nou a navegar. És la gran descoberta, la gran aventura. L'interacció que dona és molt gratificant. És una relació sense presència física. Una relació on tothom es posa les millors gales.


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario